Ønsker du å jobbe med b2b kunderådgivning innen medieovervåkning, og hjelpe norske bedrifter, organisasjoner og offentlige virksomheter med å finne relevant medieinnhold? Infomedia Norge har en ledig fast stilling som rådgiver ved vårt Customer Solutions team, hvor du vil inngå som en av fire ansatte på teamet.
Infomedia er en ledende nordisk aktør innen media intelligence, medieovervåkning og medieanalyse. Våre enorme mengder mediedata, nye teknologier og erfarne spesialister gjør oss til en foretrukket strategisk partner for kundene våre. Ved hjelp av avansert teknologi, komplekse algoritmer og et sterkt team av dyktige medarbeidere, overvåker vi det som blir sagt og skrevet i alle typer redaksjonelle og sosiale medier verden over.
På kontoret i Oslo jobber en sammensveiset, produktiv og dedikert gjeng med mennesker som samarbeider tett på tvers av avdelinger og landegrenser. Hos oss vil du komme inn i et godt sosialt miljø med masse engasjement og driv.
Rollen som rådgiver
Din arbeidsdag vil være variert og du kommer til å ta del i hele kundereisen. Vi har flere spennende prosjekter på gang, og her vil du også få mulighet til å være en bidragsyter og samarbeide på tvers av avdelinger. Du vil bli en del av en dyktig og erfaren gjeng kollegaer, som vil sørge for å gi deg god opplæring for at du skal lykkes. Du vil rapportere til Head of Customer Solutions.
Arbeidsoppgaver :
Oppsett av mediesøk med boolske uttrykk i vår medieovervåkningsportal
Holde kundemøter med fokus på onboarding, opplæring og oppfølging innen Infomedias medieovervåkningsportal, for nye og eksisterende kunder
Sette opp feeds og epostvarsler
Rapportere og følge opp opp tekniske feil i plattformen
Forbedre treffsikkerhet i søkeoppsett. Sørge for å gi kunder så relevante treff som mulig gjennom feilsøking i interne verktøy, produksjon og endring i søkekriterier
Behandle kundehenvendelser fra norske kunder som bruker våre partnerproduker innen social listening og social media management
Sette deg inn i social listening- verktøyet Talkwalker, og bidra til å utnytte potensialet i tjenesten med salgsfremmende ideer til konsepter, rapporter eller analyser
Behandling av generelle supporthenvendelser som hovedsakelig kommer inn skriftlig
Behandle telefonhenvendelser innenfor telefonens åpningstider
Du vil bli et viktig bindeledd mellom kunder, salgsavdeling og IT. Kundekontakt utgjør den viktigste og største delen av arbeidet
Hva kan vi tilby?
En god kombinasjon av erfarne spesialister og nyutdannede som med fersk kunnskap fra studiene og et offensivt syn på muligheter, gjør Infomedia til en levende og en kunnskapsintensiv arbeidsplass.
Vi har tilgang til store mengder data og dyktige medarbeidere, som gjør oss til en toneangivende aktør i markedet for overvåkning, analyse og kommunikasjon. Vår målsetting er å gi våre kunder økt handlekraft og verdifull innsikt i et voksende komplekst medielandskap gjennom vår overvåkning, rapporteringer og rådgivning.
Som markedsleder har Infomedia et ønske om å sette nye standarder for virksomheters evne til å ta kvalifiserte kommunikasjons beslutninger for alle mediekanaler og derigjennom bidra til at våre kunder oppnår sine forretningsmål og et godt omdømme.
Sentrale og hyggelige lokaler i Universitetsgata i Oslo
Lunsjordning på kontoret
Fleksibel arbeidstid innenfor visse rammer
Mulighet for hjemmekontor
Et sosialt og godt arbeidsmiljø med fokus på trivsel og samarbeid
En sterk vekstambisjon som gir gode karriere- og utviklingsmuligheter
En spennende reise i et Nordisk selskap i vekst med tydelige og ambisiøse mål for framtiden
Krav til kvalifikasjoner
Utdannelse på høyskolenivå med fokus på IT, medieteknologi, kommunikasjon eller andre relevante fagområder. Språk: flytende norsk og engelsk
Noe teknisk kunnskap og erfaring med boolske eller regulære uttrykk, mediesøk eller lignende er en fordel. Men det viktigste er at du evner, og trives med kundekontakt, å lære tekniske oppsett og bruke de effektivt. I tillegg til vår egen medieportal, vil du måtte lære deg våre partnerproduker på social listening og social media management; Talkwalker og Hootsuite
Oppstart
Så snart som mulig og helst innen utgangen av august 2021. Vi gleder oss til å lese søknad og CV, som du sender oss gjennom rekrutteringsportalen frem til 22 juni. Vi holder løpende samtaler. Merk at vi ikke mottar søknader på mail, av hensyn til GDPR. Vent også med å sende dokumenter som inneholder personnummer. Ikke nøl med å ringe hvis du har spørsmål.
Adresse: Oslo